我的網誌清單

2014年1月3日

filp flop hostel夾腳拖的家

預先講聲.........我呢d cheap cow又膽小, 儘可能都會住hostel,
所以呢.........如果你係個d住要住得好o既人, 呢篇blog就唔o岩你睇啦~^^


時間過得好快~ 去台灣已經係一個月之前o既事~

諗住唔寫, 但係又想寫~ 雖然冇乜內容可言,

一來想做個記錄, 二來今次住的hostel 唔錯唔錯,

所以都係唔寫唔得~ ^^



雖然由係日本識o左班台灣同學至今廿一年, 係呢20年去過唔少次台灣,

但其實實際認真去plan玩台灣, 都只不過係呢幾年o既事~ 尤其係2012年買o左呢個匙扣,

我至攪清楚台灣o既東南西北~ ^^




今次張機票唔洗錢, 之但係又可以比我改3,4次都唔洗加錢, 真係抵讚到暈



以後去台灣, 我都會試下唔同口味o既飛機餐~(網上check in時可以有得選)

今次係素食



雖然樣唔靚, 味道其實唔差~ 仲有豆腐花食tim~



今次出師其實有點不利, 我去到桃園機場都未到零晨12點,

但係國光號唔知攪乜, 個售票亞伯係都唔賣車飛,

又唔係電腦壞, 大大聲叫人想快就轉搭其他公司o既車出台北,

個d車又唔係直達台北, 只係去西門町之類, 我緊係唔制,

等咪等囉~ 卒之要搭零晨1點o既國光號~


今次book o左呢間hostel

夾拖鞋的家~ flip flop hostel



佢係京站隔離, 好彩出發前開心院友上網幫我搵到個地圖,

如果唔係, 夜晚點幾鐘盲摸摸都幾驚o架~


門口幾靚仔~

hostel 外表

到步已經差不多零晨2點.........下次都係唔好搭10點幾咁夜o既機~


大廳好鬼大~  ~ 呢間夾腳拖係我係台北住過幾間HOSTEL之中最正o既~
仲正過以前台北橙舍, 不過可能因為10月至開, 所以仲係好鬼新~

話明夾腳拖,所以hostel o既室內穿拖鞋係人字拖~




老闆知道我深夜至到, 所以預先話我知大門密碼 
(每日更改), 亦都預先話我知條房key放係邊~




明知三更半夜o黎, 而hostel 又有單人房, 緊係唔好住碌架床啦, 擾人清夢嘛..

單人房係5樓, 攞住行李都幾係o野~




平價hostel 係咁o架啦...........細細間o岩晒我呢d拍鬼o既小膽cow

單人房 NT900 一晚~  (約: HK$243)





雖然我怕鬼,,,但已經冇以前咁拍, 所以夜晚晚都係沖個靚涼先~

帶你地參觀下個廁所~ 通爽, 唔似以前橙舍咁密不透風~





沖涼房....................有一樣特別要讚.........就係~~~~~~




當然唔係呢個掛勾啦..............講番我好幾年前第一次住hostel, 完全冇地方放乾淨衫, 之後住個d, 有不锈鋼架放衫, 但係好易整濕d 衫, 所以每次去住hostel, 我都會自備膠袋放衫, ,,,,,,而呢間就係呢..............

除o左有掛勾, 佢居然有浴廉呀.........嘩啦啦~   如果你地入佢網頁睇,
就知夾腳拖團隊都係一班熱愛旅行o既年青人, 我地想要o既, 佢地一定知啦.


呢個浴廉作用雖然只係用o黎防整濕d衫,,,,,但就真係very good 囉
真係細心~ (哈哈哈,,,,我估你地一定感受唔到我o既開心)


Flip Flop Hostel - Main Station, 台北, 台湾
No.103, Huayin St., Datong Dist.,, Taipei City, Taiwan (R.O.C), 台北, 台湾
 地图和/或指向 
知道吗,您可以在这里入住多达 31 晚
请注意, 价格是每人每晚 位于 TWD

房间类型30
1
2
客人数量
单人间 独立间 分享 浴室900.00900.00900.00
2 床 女生宿舍700.00700.00700.00
Standard 标准间 独立间 分享 浴室700.00700.00700.00
Basic 标准间 独立间 分享 浴室700.00700.00700.00
4 床 女生宿舍650.00650.00650.00
4 床 混合宿舍650.00650.00650.00
6 床 混合宿舍600.00600.00600.00
6 床 女生宿舍600.00600.00600.00



呢 篇blog 只係講呢間hostel, 所以繼續介紹下先~

其中一層~


雙人房~  NT700一個床位  (HK$ 189)

, 唔可以只租一個床位, 一租要比HK$378



過多幾日由宜蘭玩完返台北,本來即晚坐10點幾夜機返香港, 不過
計劃有變, 而且張免費機票又比我係咁改,,,,所以留多一晚, 今晚又去返
夾腳拖的家~~~~~


hostel室內只可以著拖鞋, 大櫃比你放出街鞋






今晚冇晒單人房, 知道女生6人房今晚計埋我都只係住3個女仔,
每晚NT600  (HK$162)  ,所以緊係要住下體驗下啦~~~~~


同其他樓層唔同, 呢一層唔係隨便入, 要拍KEY


紅噹噹, 一睇就估到係女生樓層~


又一驚喜,,,,估唔到房間空間唔細, 仲有仲有就係呢.....又要讚..... ^^



每張床o既床頭都有個又大又深o既locker 呀~~~~~~~good到吖........
你地唔住hostel 就一定感受唔到呢個locker 有幾咁緊要~

08年去過日本, 亦都係住hostel, 一入住已經聽到有人唔見o左個銀包,
佢只係放係廚房幾分鐘咋....咁就冇o左啦

所以我以後住單人房都好, 銀包,貴重物品一定跟身, 唔會放係房
係去到邊都要帶住, 今次隔離床個韓國妹, 見佢個電話隨便放就唔應該啦.



有locker , 有光猛床頭燈真係跨啦啦嘞~~~


basement 
有得放行李, 不過好似自己隨便放,,,,咁即係話可以比人隨便攞囉??
唯一一個缺點~  不過呢度又唔係hotel, 係hostel 咋,,,

仲有洗衣機, 乾衣機~




洗衫NT40 (HK$ 11)    乾衣 NT10 (HK$3 可以乾8分鐘)
真係唔錯o既夾腳拖的家,,,,,單單丁一條友o岩晒~ 


好啦,,,,今次hea去台北主要目的,,,係日本識o既新加坡同學一行10幾人
飛o左去台北玩, 我當然唔執輸要飛過去聚舊啦~


1992年o既我地~ 好似冇乜大變喎~ ^^   留番下次再寫 , 88

















































18 則留言:

  1. cowcow:
    ~你坐個間航空公司好好呀!! 肯改機票, 都無加錢, 而家好少航空有咁好待遇!!
    ~依間hostel好舒服, 簡潔得黎, 又有新淨!!
    ~識咗咁多年朋友, 大家keep 住, 仲一齊去旅行, 好難得!!我仲見到你有一位朋友, 帶埋小朋友添!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係中華航空呀~ 張機票仲係佢地免費送出O黎, 所以仲比我改O左幾次都得, 所以我非常滿意中華o架~ ^^

      呢間hostel 真係好正, 如果我後生多廿年, 一定同佢地打成一片呀~

      個位小朋友太細啦, 所以冇得唔帶, 其他同學都有仔女, 不過大晒, 所以可以唔洗帶出o黎~ ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個星期audit o架......所以迫於尋晚要係屋企開大腦寫~~~~~~ 其賓有好多O野想寫, 但有心無力TIM~
      >_<

      刪除
  3. 好大胆哦, 夜麻麻對住塊鏡影相 !!!!
    呢間HOSTEL好正呀, 離京站行幾耐呀 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係京站旁邊咋,,,,所以真係超方便呢~
      嘻嘻, 我都覺得點解今次我會咁大膽~

      刪除
  4. 呢間真的不錯,近面門丁嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我呢講交通最方便唔係西門町而係台北啊,所以夾腳拖的家係台北^^^

      刪除
  5. 一口氣可野寫咁多嘢,厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果有時間我可以寫好多嘢㗎^^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 大皺紋未有, 小皺紋就好多~ 哈哈哈

      刪除
  7. 牛牛。。幾時嚟探你都係咁開心真好,繼續努力呀!

    回覆刪除
  8. Like 床 locker! 間hostel 都幾用心.

    回覆刪除
  9. 住得好開心喎~~
    機票可以任改真係無得頂,連個餐都好好,我就未試過食自選飛雞餐

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~