我的網誌清單

2013年10月3日

搬多一個家~Weshare

居然係我就快搬好家去blogspot之際, weshare已經可以輕鬆搬家. (有d想喊, 搬得咁辛苦)

既然只係需要係weshare開個a/c , 撳個制就搬到,,,,點解唔搬多間屋呢~?!


至緊要我容易搵料& blog友容易搵番我.

所以我對weshare 真係有期望的.............-___- 所以........weshare你快d做多d宣傳啦. 唔好成個網好似美容專頁咁啦.


講真, weshare仲有好多改善空間, 不過話晒香港人o既平台. 一定要支持下.

o岩o岩頭先剛剛我已經撳o左制, 依家搬緊家, 唔知搬到幾時.


去番YAHOO比我o既下載LINK



按輕鬆搬家


尋日開始已經多一個WeShare比我地揀










WeShare 新家條link~ 

http://weshare.hk/cowcow





依家搬家, 仲有百佳或者祟光100蚊現金券送啊~
 

送禮詳情請入:
http://www.mediaon.com.hk/weshare/


facebook專頁
https://www.facebook.com/weshare


WeShare網頁 (我成鬼日打o左做weshare.com.hk,,,,,,,,其實冇com o架....)

http://weshare.hk/

32 則留言:

  1. Cowcow, 希望weshare愈整愈靚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知點解佢要等人搬O左去至攪靚個網頁. 不過總之搵料快夾正我就一定用佢啦.

      刪除
  2. 謝謝分享。
    睇完你篇,我都去click吓,睇睇搬成點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都好過去台灣網嘛..........自己人支持番自己人先, 反正都係多個地方做BACKUP ^^

      刪除
  3. 我都打算將yahoo blog全部搬去WeShare,起碼吾使煩,之後就兩邊走,blogspot好難搵到資料,都係yahoo好啲﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BLOGSPOT真係好難搵資料......襟幾次都去唔到BLOG友中

      刪除
    2. GOOGLE太大啦, 搵成世都未搵到~ D BLOG友用GOOGLE + , 如果你唔係佢FD好似留唔到言, 比你入到佢個GOOGLE + 都幾難難到佢個BLOG, 叫D BLOG友唔好連GOOGLE + 但有D都繼續用.

      刪除
  4. 佢新文章點樣放D相上去呀?我自已張卡通相放左幾日放極都放唔到上去!好失望!太過商業味好多人在賣廣告!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗失望住啦. 你係知道點放, 但佢唔比你放?? 可能依家D人搬屋, 佢壓力大慢O左囉~
      依家佢個網頁成個美容專業咁..........講O左好多次比佢地聽啦. 睇多少少時間先啦. 你等我搬家成功再去我家睇下掂唔掂先

      刪除
    2. 我又是放張頭像都放吾到,又上載吾到相片,點樣開相薄,又無反應>_<個邊又是好靜﹗

      刪除
    3. 我建議你去fb like Wecheck,然後去訊息留言比佢地,有個工作人員叫Dolipin,佢會耐心答你問題的,可能呢幾日可以輕鬆搬家,所以網站運作有問題都未定,我見得意姐都開咗Ac

      刪除
  5. 我等梗DIMCOOK開平台呀...COOKING有興趣D~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識DIMCOOK tim.............不過依家搬o左o黎blogspot發覺太多煮食blog, 都冇乜旅遊blog o既~ >_<

      刪除
  6. 哩個WESHARE真係好方便喎,開多個真係無防
    BLOGSPOT搬到我傻傻地.......對不起,我都係選擇性去搬~~~嗚嗚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上傳晒d相去google drive, 但係唔知點解轉唔到公開...........唔知關唔關我多相事........依家停一停先, 如果weshare幫我搬到, 唔理weshare 靚唔靚仔, 我都會係weshare 寫blog啦........有安定地方比我發嗡風就算啦.

      刪除
    2. 其實我想知weshare.hk係乜東東,我見你同佢地好似有計傾?

      我見佢個domain, weshare.hk, 今年八月中先開始?咁奇?

      刪除
    3. 我淨係上過佢地個溫馨小聚,然後我fd個雅虎備份整唔到佢個職員又幫手攪,最後比咗雅虎個電話我fd打去攪番掂。
      我上去小聚攞過佢地咭片,係一間唔係新開的廣告媒體公司,我所知就係咁多啦(廣州和台灣都好似有公司,佢地同雅虎嘅關係好似唔係差)

      刪除
    4. 佢本身應該唔係新公司,可能預早知YBHK執笠,所以八月中起定間野收客。

      我都去申請搬家,暫時未得。

      不過果度似好原始,再多D人搬去,我驚佢頂唔住。

      建議你留守blogger安全D。

      刪除
    5. 我3號家搬到依家都未搬好,唔知關唔關我多相多網誌事
      我依家係呢度寫網誌,然後複製去第二度。

      刪除
    6. 因為做個blog平台,要tune番一年半年唔定,佢地咁快走出來,又送迎新大禮,我驚佢地支持唔住。

      刪除
  7. 回覆
    1. weshare有"最新出爐" 會睇到d我唔識o既blogger寫的blog, 睇到標題有興趣就click入去睇, 唔似呢度咁......焗張係blog友之間....的閱讀清單...........希望weshare越攪越好~

      刪除
  8. ha... 都好啊, 多個account, 第時有乜事, 有另一個account back up.

    回覆刪除
  9. 水太太都會試下,但暫時主力會o係blogspot先~~ 可能weshare o個個當backup

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,如果流通量大,都會試下作主blog

      刪除
  10. 唔好意思, 我係電腦白痴..想問如果CLICK左無痛搬家搬去weshare..我仲可以將yahoo既blog內容再搬去blogspot嗎? 其實我在blogspot已開了新account, 但未backup yahoo blog, 因為冇信心, 同埋唔係好識點解將1500篇blog & 7千幾張相由yahoo blog轉去blogspot, 所以遲遲未動手. 剛見到你話有個weshare好似好簡單就搞掂..但我又怕轉左去weshare就搬唔到去blogspot..始終weshare暫時仲未比到信心我...
    thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗唔好意思, 我都係電腦白痴啊~ ^^
      可以o架~ 因為點搬家都好, 你都係要等yahoo比番d 檔案你, 你至可以搬家, 搬去邊都得. 所以yahoo比番你o既檔案, 你一定唔可以唔見, 唔可以改動.

      我weshare 3號開始搬, 搬到依家21號都未搬好,,,,,,weshare一定負荷唔到啦,,,,我又咁鬼多相咁鬼多blog.........

      依家都係等運到~~~>___<

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~